Comandes

Es pot tornar un producte?

No es pot tornar cap producte llevat que s'hagi lliurat una comanda que no correspongui al que s’ha demanat. En aquest cas la devolució i reposició seria gratuïta.

En el cas descrit, preguem us poseu en contacte amb nosaltres el més aviat possible.


Puc ampliar o reduir la meva comanda, o inclús canviar un article per un altre?

Si, sempre que es faci el canvi 24h abans del lliurament de la comanda.


- En el cas que hi hagi un import diferencial en contra:

El diferencial s'haurà d'abonar abans de la data / hora de la comanda sol•licitada o bé en alguna de les nostres botigues , o bé mitjançant transferència bancària al següent compte: BANKINTER ES23 0128 0549 1805 0000 3577 i enviant el comprovant bancari de la transferència a horecacomandes@bopan.cat

Per ambdós casos, s'haurà d'indicar NOM COGNOM + NOM DE COMANDA.


- En el cas que hi hagi un import diferèncial al seu favor:

Se li abonarà en efectiu el dia/hora i lloc de lliurament concertat o si ho prefereix per transferència bancària al compte que ens indiqui.


Què he de fer si rebo un article en males condicions?

Per justificar que un article està males condicions, s'ha de revisar la comanda amb el transportista en el moment de lliurament de la comanda. Si hi hagués un/diversos article/s danyat/s, s'anotaria en l'albarà de lliurament, quedant abonat en compte l'import en qüestió.


Puc escollir una hora concreta de lliurament de comanda?

No es pot escollir una hora concreta de lliurament de comanda, ni dins de la franja horària seleccionada, una hora concreta de lliurament de comanda. Només es pot escollir la franja horària de repartiment que millor et resulti per a que la recepció de la comanda sigui satisfactòria.


Què franges d'enviament de comanda disposo?

De 8:00h - 10:00h, de 12.00h - 14.00h i de 18:00h - 20:00h.
Ens comprometem a lliurar la comanda dins de la franja horària seleccionada.