Enviaments

Quant de temps trigarà la meva comanda a arribar?

Les comandes introduides i pagades entre les 00:00h-17:30h, es rebran dins de la franja horària escollida de repartiment del dia següent. En la resta dels casos, es rebrà al cap de 48 hores, dins la franja horària de repartiment escollida.

Per a ambdós casos, el client rebrà un email confirmant la recepció de la comanda.


Puc modificar les meves dades d'enviament un cop realitzada la comanda?

Un cop confirmada la comanda, no es podrà realitzar un canvi de direcció d'enviament, llevat que es realitzi 24h abans del lliurament. Si fos aquest el cas, hauries de posar-te en contacte el més aviat possible amb nosaltres.


Dilluns-Diumenge: 10.00h-17.30h

Telèfon: 932114735 / 619079010

Mail: horecacomandes@bopan.cat


On és la meva comanda?

Per a qualsevol dubte o consulta , pots contactar amb el nostre departament de comandes:

c/ Pujol 27-31

08022 Barcelona

Dilluns-Diumenge: 10.00h-17.30h

Teléfono: 932114735 / 619079010

Mail: horecacomandes@bopan.cat


Què passa si no estic a casa quan el meu paquet ha arribat?

Si no et trobes a casa en el moment en que t’entreguem el paquet i el transportista no pot deixar-ho a alguna altra persona al teu càrrec , ens posarem en contacte amb tu per telèfon . Si no poguéssim localitzar-te, el transportista continuarà la seva ruta. Si en finalitzar la seva ruta, no hem aconseguit localitzar-te, el transportista deixarà la comanda a BOPAN Muntaner 536 per a la seva recollida dins de l'horari comercial (Dilluns a diumenge de 08:00h-21:30h). En el cas que no es recollís, no es procedirà a cap abonament.


Puc escollir una hora concreta de lliurament de comanda?

No es pot escollir una hora concreta de lliurament de comanda, ni dins de la franja horària seleccionada, una hora concreta de lliurament de comanda. Només es pot escollir la franja horària de repartiment que millor et resulti per a que la recepció de la comanda sigui satisfactòria.


De quines franges horàries d'enviament de comanda disposo?

De 8:00h - 10:00h, de 12.00h - 14.00h i de 18:00h - 20:00h.
Ens comprometem a lliurar la comanda dins de la franja horària seleccionada.


Què passa si Bopan no pot complir amb alguna part de la comanda?

És possible que passi en el cas que es produeixi alguna incidència en la fabricació. Per tant Bopan es reserva el dret de canviar qualsevol dels productes (segons disponibilitat) per un del mateix tipus o de millor qualitat. Paral • lelament, ens posaríem en contacte amb tu per comentar el canvi realitzat.


Quines zones de repartiment ofereix Bopan per al seu servei de botiga on-line?

Bopan ofereix el servei d'enviament a domicili dins de Barcelona ciutat amb una tarifa plana de 9€ només per les compres realitzades a la botiga online que s'entreguin dins la franja horària d'enviament escollida en el procés de compra. Per a entregues fora de les franges horàries establertes, consultar preu.


És possible que rebi algun producte que NO he demanat?

És possible que passi en el cas que es produeixi alguna incidència en la fabricació. Per tant Bopan es reserva el dret de canviar qualsevol dels productes (segons disponibilitat) per un del mateix tipus o de millor qualitat. Paral·lelament, ens posaríem en contacte amb tu per comentar el canvi realitzat.